fallback

"Убийственото интервю" събра 15 млн. долара от онлайн продажби

Лентата, станала причина за хакерската атака срещу Sony, се радва на огромен интерес от страна на зрителите

10:39 | 29.12.14 г. 3
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Филмът „Убийственото интервю“ събра 15 млн. долара от онлайн продажби през първите четири дни от старта на предлагането. Това се случи, след като Sony Corp. реши да пусне лентата по кината въпреки заплахите за насилие, предава Bloomberg.

Комедията, разказваща за заговор за убийството на лидера на Северна Корея, е купена или наета онлайн повече от 2 млн. пъти в периода 24-и декември – 27-и декември, посочват от Sony Pictures Entertainment. Освен това Apple предлага отделно филма в iTunes Store от днес.

Sony пусна лентата на 24-и декември първо в Google Play и в YouTube Movies, както и във варианти за видео конзолата Xbox и на сайта www.seetheinterview.com. Лентата беше прожектирана в ограничен брой кина на Коледа, след като част от големите кино вериги отмениха планираните показвания на филма заради заплахите за насилие от страна на хакерите. Смята се, че „Убийството интервю“ е причина за пробива в системите на Sony, извършен от хакерска група, за която се твърди, че е от Северна Корея.

„Убийственото интервю“ генерира 2,8 млн. долара от продажбите на билети в 331 кина от излизането си досега, посочва Rentrak. 1 млн. долара от тази сума пък са събрани само на Коледа.

Базираната в Калифорния компания заяви, че „Убийственото интервю“ вече се нарежда в топ филмите в онлайн пространството. Продажбите му бяха подпомогнати допълнително от Apple, която даде онлайн достъп до него за американските и канадските потребители на цени съответно 5,99 долара и 14,99 долара.

Хакерска група, наречена Guardians of Peace, пое отговорност за проникването в сървърите на Sony Pictures Entertainment, както и за унищожаването на бази данни, разкриването на тайните на холивудските звезди и принуждаването на филмовото студио да промени плановете си за пускането на филма по кината.

"Случилото стана причина за нетрадиционен подход към дистрибуцията на „Убийственото интервю“ и се оказа първият голям тест за едновременното пускане на един филм по кината и онлайн. Обикновено подобни дебюти правят по-малки независими продукции, които не могат да си позволят толкова големи маркетингови бюджети за прожекции в кината", посочва Пол Дергарабедиан, старши анализатор в Rentrak.

Прожекциите на „Убийственото интервю“ в крайна сметка не бяха съпроводени от сцени на насилие, каквито бяха заплахите на хакерите. В първия ден на излъчването обаче мрежите на PlayStation и Xbox претърпяха срив. Услугите бяха възстановени, а хакерска група, наречена Lizard Squad, пое отговорност за прекъсването на връзката.  

Повече по темата можете да видите във видеото на Bloomberg. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:47 | 11.09.22 г.
fallback